Geijerskolan och musikens dag

I måndags var jag och gjorde prov till Geijerskolan, jag sökte deras sånginriktning och det kändes jättebra att va där, skolan var fin, lärarna verkade bra osv. Jag fick göra teoriprov, gehörsprov och prov i satslära. det var riktigt svårt men sångprovet gick jättebra. Kändes otroligt bra att stå där och sjunga, jag var avslappnad och allt fungerade.  Jag läste också nalle Puh för dem om när Ior tappade svansen och Puh skulle hitta den. Juryn skrattade, var glada och tackade mig för att sjungit så fint och läst en så mysig text. Jag hoppas jag kommer in!

 

Nu på fredag annordnas musikens dag som varje år av estet treorna. Vi har skaffat grymma band och artister, spelscemat är fullt och ja, allt kommer bli toppen. Hoppas att vi får sponsorer och så.

Sen är dansandet inför frankrike i full fart. Vi dansar minst sagt och snart ska vi få med 9:orna i dansen. Hoppas detta blir bra nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0