Sista dagen på påsklovet

Idag är söndagen då rapporten ska bli klar, franska uppsatsen och jag ska bli något mer klar i huvudet när det gäller skalor från alla håll och kanter.

Igår var det sista april och då sjöng vi in våren vid brunnsjön, det gick bra och nu är det MAJ på riktigt. Imorgon ska jag åka till något ställe utanför Karlstad och göra antagningsprov till Geijerskolan med inriktning sång. Det ska bli kul och spännande. Blir en jobbig lång dag, men sen är det gjort och då har jag bara sökningen till Norberg kvar och det är ju härligt.

 

Jag vaknade för en halvtimme sedan och jag är vrålhungrig så jag ska nog få i mig lite mat så livet blir lite mer underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0