Påskäggsjakt, :)

Idag är dagen då jag ska gömma påskägg på ridklubben, låter det inte roligt? Jag är faktiskt inte så peppad men det kommer jag nog bli, jag ska bara klä ut mig till påskkärring också :D

När jag kikade på bloggen hade jag fått en snäll kommentar så jag blev jätteglad! :) har alltid tyckt att mina ögon är små och ganska konstiga så att någon tycker dem är fina gör mig glad! Förövrigt så vaknade jag tidigt idag igen. jag vaknade kl 7, detta känns ju inte så värt alls.

Jag saknar klassen jättemycket, jag vill ha skola nu. Jag är verkligen utvilad och energin i kroppen gör att jag inte kan sitta still, jag måste hoppa runt, sjunga skratta och klaga över jobbiga franska uppsatser igen. Jag vill ha ensemble och spela,:)

Mamma säger att det är bra att inte ha något att göra, kanske stämmer det men just nu vill jag bara krypa ur mig själv och leva. Får helt enkelt träffa någon kompis, jag vill också shoppa, fast jag ska spara pengar...


Bara för att jag la upp en bild på mig igår får ni se en bild på Kajsa.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0