Sportlov!

Nu har dagen kommit, dagen med stort D, det är sportlov!
Haha.. så dramatisk ska jag nog inte vara men ändå, mina planer är enorma och jag har redan spenderat 18 kronor av mina 500.

Gissa på vad? jo på choklad flingor. Jag ska äta det till frukost nu på lovet bara för att jag kan.
Senare ska jag också åka till borlänge och ta pass, åka skidor i ryllan på fredag och hitta på lite skoj med vänner.

Kajsa har i alla fall åkt till Käxed nu, lagomt kul för mig men jag är inte bitter! Proven har dessutom gått bra, väldigt bra tror jag..

Nu ska jag äta hembakt pizza med mamma och pappa ♥

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag ska också ta pass under lovet :)

2010-02-26 @ 23:04:55
Postat av: Karin

Härligt, måste ju fixa innan Paris :D

2010-02-27 @ 08:51:24
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0