Världen ramlat rätt?

Gårdagen var extrem på all sätt och vis med många missöden och misslyckande, men också mycket skratt och trams. Vi övade på låten, låten med stort L. Har vi tur, övar mycket sätter vi det! Jag är övertygad.
Allt som hände igår hade en någorlunda logisk anledning, kan det kallas PMS? Japp, det kan det! Idag har jag fotat Missan lite och hon är söt när hon äter, jag lovar!

Det var  längesedan jag skrev, måste skärpa mig, men jag har inget smart eller vikigt att berätta annat än att jag har sökt sommarjobb överallt!



Kommentarer
Postat av: Kim

Haha vi alla är dåliga på att skriva xD Med den skillnaden att Kajsa skriver om alla tävling har hon är med i >.<

2010-02-02 @ 21:01:10
URL: http://zeromiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0