Baka, baka liten sockerkaka

Nåja, haka inte upp er på rubriken.. jag vet faktiskt att det ska vara liten kaka men det har ingen betydelse, sockerkaka var roligare och passade in då jag bakar en sockerkaka. Den blev förövrigt precis klar samtidigt som Kim är hemma hos sig och ligger i badet. Låter inte helt fel det inte!
Idag ska jag kanske träffa Kim, beror på om skjuts finns och så vidare, men jag lever på hoppet! Imorgon ska jag träffa Bälla vet inte blir mot kvällningen eller inte, kan hända. Vi skulle ha typ filmkväll eller något liknande. Om någon vill veta så lyssnar jag på låtar från ensemblen och minns från förra terminen, allt roligt och allt jobbigt!

Recept:

3 ägg
2 ½ dl socker
1 tsk vaniljsocker
50 g smör
1 dl mjölk
3 ½ dl mjöl
2 tsk bakpulver
1 nypa salt
175 grader i varmluftsugn, bild kommer senare :)

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: ja verkligen kul:D hehe

Med mig är det bra. Hoppas att med dig med?



Gott!!

2010-01-06 @ 10:12:08
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0