Dagen som varit

Ännu ett program av Biggest Loser har jag sett idag. Jag blir motiverad att börja min avsockringsperiod. Så efter ikväll ska jag vara nyttig. Jag ska inte dricka läsk, kolsyrat vatten är mycket bättre och godare. En frukt istället för en kaka..
Har i alla fall haft nästan ett möte med banken, måste dit på måndag. Är en aning nervös, vet inte hur man betersig på möte med banken.
Nu är början på mitt vanliga liv igen men kanske lite nyttigare. Nu ska jag avnjuta en kopp kaffe och kika på Yves Rocher med Kajsa och mamma. Efter det ska jag se på Glee som jag börjat nörda.. INTE BRA! :)

Kommentarer
Postat av: Bella

Kul att du har valt att gå över till den mörka sidan :) (nyttigt)

2010-01-08 @ 11:27:44
Postat av: Karin

Haha.. Japp! :D

2010-01-08 @ 14:42:03
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0