Godmorgon, försöka skolan

Åh, en fin, mörk och alldeles underbar dag idag? Jag tror nog det, bara man tittar lite extra och tar på sig varma kläder. För om man fryser då är allt fult och tråkigt!
Idag ska jag i alla fall gå till skolan, jag ska försöka och med vilja och eventuell magisk tankekraft ta på mig skona och gå. Jag ska gå till bussen och på vägen dit ska jag känna mig pigg och glad. Jag har orkat ta på mig snygga kläder, väldigt bekväma också för den delen. Jag har piggat upp mitt glåmiga ansikte med lite smink och håret är uppsatt! Jag har alla möjligheter att ha en bra dag idag. Det enda som kan hindra mig är bihålsinflamationen men den motverkar jag för fullt. Jag försöker blåsa bort den av hela mitt hjärta och med min enorma lungkapasitet som stundtals visar sig. typ aldrig faktiskt!

Idag är jag positiv och glad, :)

Kommentarer
Postat av: Kim

Haha :D Jag fick inte gå för mamma... Hon tyckte att jag skulle vila upp mig ordentligt för en gångs skull!

2010-01-15 @ 09:30:57
URL: http://zeromiles.blogg.se/
Postat av: karin

okej, Jag har typ inte haft några lektioner.. men bra att du är bättre!!

2010-01-15 @ 17:15:01
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0