Godmorgon

ögonen har svårt att ta skärpa och ljuset känns plötsligt väldigt ljust. Det är morgon en helt vanlig morgon utan planer eller förväntningar. Nåja lite förväntningar har jag i alla fall, jag ska fixa både rummet och fotoalbumet som jag påbörjade igår. Det är väldigt mysigt och man blir glad av det. Även om limmet klibbar fast på fingrarna och fantasin torkar fast som upp drucken oboy...

En söt gäspande katt..  Min söta gäspande katt :)
En söt gäsande katt..
Min söta gäspande katt Missan!

Kommentarer
Postat av: Kim

Missemissan :) Heheh lycka till med ditt fotoalbum! Vi måste kolla på det sen! :D Måste se hur dina scrapbooking-kunskaper visar sig ;)

2010-01-03 @ 11:18:08
URL: http://zeromiles.blogg.se/
Postat av: Karin

haha, :D Ja vi får göra det! :D Jag har gjort en KIM sida , den är nästan klar.. snart iaf! :) Mina kunskaper är nog inte så stora.. .. haha.. tar sån n tid att klippa och klistra.. från tidningar..:) men vi ska absolut kika! Hitta på ngt ngn dag??

2010-01-03 @ 18:16:24
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0