Mina åsikter

Jag har klarat mig utan att fika, chips, läsk, kaffe och godis hittills. Hade sockersug och då åt jag lite russin. Känner att det var smart av mig att bestämma mig för detta.. hoppas jag kan hålla det också!
Blir så trött på folk, så fort någon inte vill ha eller äta godis, eller ha läsk så får de oftast komentaren:
- Vadå vill du gå ner i vikt? med en negativ klang. Man ska igentligen inte behöva förklara sig. Alla vet ju att det inte är bra att äta sånt och dricka läsk till exempel. Så länge man gör det av rätt anledning så är det okej. Det är helt okej att vilja gå ner i vikt och bli smalare så länge det inte påverkar hälsan på ett negativt sett. Nu för tiden får man inte heller klaga på något. Man får inte tycka att ens mage kunde vara plattare, ens armar mer vältränade och så vidare. Är man missnöjd och kan förändra det så visst! Klart man ska försöka med det. Och på köpet mår man bättre, får friskare hud och orkar mer!

Nu vet alla vad jag tycker om det!




Kims och mina fina lussekatter och sniglar..! ♥

Kommentarer
Postat av: bääälla

vilket härligt inlägg sötnos. jag blev jätteglad när jag läste det. tur att det finns andra som har samma åsikter, jag känner verkligen igen mig. :) <3<3

2010-01-08 @ 16:32:49
Postat av: Karin

:) bra att du gillade det! Härligt med samma åsikter! :D

2010-01-08 @ 16:38:31
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/
Postat av: Kim

Nice :D Jag håller helt och hållet med!

2010-01-08 @ 17:01:21
URL: http://zeromiles.blogg.se/
Postat av: Karin

woho! Det är bra! :D



2010-01-08 @ 17:31:28
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0