Mysig dag

Min rygg är söndersutten eftersom jag suttit och pysslat hela dagen på min fina randiga väldigt kökiga kökssoffa.
Min mamma sa nyss när jag frågade om man kunde skriva söndersutten att jag istället skulle skriva:
-Min rygg är krum av smärta och jag ser ut som en urskiten ärta..
Min mamma är nog född till poet/bloggare/ståuppkomiker, haha..
Det går i alla fall framåt med fotoalbumet, det tar form sakta men säkert medan jag klistrar in fina fjärilar jag hittat i tidningar och skriver små personliga kommentarer om allt mellan himmel och jord. Nu ska jag duka och snart sätta tänderna i en krispig och ostig varmmacka eller toaster som ni andra kanske kallar det.
Jag blir alldeles lycklig av snön som täcker den annars leriga, blöta marken...
Som ett barn på julafton hoppar jag omkring och dansar och ler!

Kommentarer
Postat av: Kim

Jaaa! Snö är bäst :D

2010-01-03 @ 20:16:07
URL: http://zeromiles.blogg.se/
Postat av: Karin

JAA! snöö är bäst!! :D

2010-01-04 @ 11:08:53
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0