Det är ingen vanlig dag..

Det är ingen vanlig dag för det är Klaras födelsedag, Hurra! Hurra! Hurra! Som ni kanske förstår fyller min hund år, hon fyller så mycket som 6 år. Helt otroligt att den flygande köttbullen blivit så gammal redan. Jag har sjungit för henne på morgonen och nu ligger hon och sover om ni är intresserade.

 

Idag ska jag och Kajsa sjunga sommarsång på ridskoleavslutningen, sen på eftermiddagen ska jag kanske träffa Bella eller bara vara hemma och kika på brölloppet. Kan ju vara kul och se?!?

 

 

Hon är sååå söt på bilden, det tycker jag i alla fall. Hon har en gullig läpp så det så! Nu ska jag dricka kaffe och göra iordning mig men först ska jag toppa mamma ♥


Kommentarer
Postat av: Kim

GRATTIS KLARA! :D:D

2010-06-20 @ 00:24:22
URL: http://zeromiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0