Godmorgon, Kim och rengöringslunktande rum

JAA! Ett morgon inlägg, jag har lyckats igen. Eller jag har ju inte skrivit något vettigt alls än men jag ska skriva lite om vad som händer idag. Jag ska bort till Kim först och främst, jag ska vara där tills klockan är halv fem sen ska jag hem och äta mat och hoppa agillity med hundarna. Mamma vill ha med mig och det är ju så kul så jag är pepp på att både träffa Kim och hinna träna agillity med Boobie och Klara ( lägg märke till Bubbis ändrade smeknamn )

 

 

Jag slänger in en helt random fin fjäril bara för att vädret är vackert och jag är på bra humör! Hoppas dagen blir så bra som jag planerat den. Jag tänkte också passa på att berätta att Tamlin och Jag hoppade på gräsbanan igår. Vi hoppade bana på 80 - 90 och det gick jättebra! Marie säger att jag är väldigt bra för honom och rider han jättebra. Han var fin och jobbade på och försökte hela tiden. Skuttade och sprakade bakut, men kul är det!

 

 

Nu ska jag dricka upp kaffet och prata med pappa så han skjutsar mig till Kim. Jag ska packa ner de stora ostbågarna och senare fundera varför jag alltid tar fel bokstav på tangentbordet. Jobbigt läge där men eftersom jag är kvinna kan jag göra flera saker samtidigt. Häftigt va???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0