Idag och igår dårå

Igår spenderade jag hela dagen med att vara med EL KIMO :o, vi intensivumgås för sen kommer vi vara ifrån varandra i tre veckor!! Tänk er hela tre veckor. Igår var jag på agillity och Kim följde med. Jag försökte lära Boobie att buga men det resulterade i att han la sig ner.. dumma söta hund!

 

 

 

Idag efter att Kim hade övningskört hem mig så gick jag och Kajsa ner till långtjärn med hundarna. Det var ganska läskigt där och något säger mig att det inte blir mycket bad av där i år. Jävlar vad tråkigt, bästa stället ju!

 

 


Kommentarer
Postat av: Kim

Synd :( Kommer ihåg när vi gick dit och badade förut! I alla fall så hade vi asroligt :D

2010-06-23 @ 16:47:38
URL: http://zeromiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0