Kvällsprommenad med min kopia

ah, ikväll övertalade jag in söta minime att följa med på kvällsprommenad. Jag vill förövrigt se det som om hon är min kopia, hellre det än att jag skulle vara hennes. Min kopia har också ovanligt lite hår på huvudet. Måste se till att jag får med hela huvudet innan jag trycker på kopiera-knappen nästa gång.

 

Mamma är lika söt som vanligt och ser väldigt smidig och smal ut idag, fast hon klagar på sina "Volanger""nackskinn på fel ställe" "sido tuttar" "bilringar" ja, man kan finna olika förklaringar till varför de existerar. Jag tror personligen på att hon hängt saker i sidorna och varit en häftig gatuförsäljare i sitt förra liv. Nog svamlat om det.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0