Lunchrast

Just nu sitter jag och har lunchrast ända till klockan 13.00, hittills har dagen flytit på och jag har fått 5 ja hittills. Skulle vara kul om man fick några till på eftermiddagen också.

Idag ska jag ( är jag kommer hem då ) vila och ta det allmänt lungt. Kanske gå ut på en promenad med hundarna och vara lite lat. Jag borde nog övningsköra hem för den delen också. Idag är det onsdag och på fredag får jag veta hur många det är som fortfarande hänger kvar efter deras tre dagar. Jag har hittills lyckats få 16 ja på tre dagar. får se hur många som stannar kvar efter de tre dagarna.

Nu ska jag vara social och prata lite med de andra, som förövrigt pratar om barnuppostran. :p haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0