Melon och typ tjejiga program

Idag, ikväll, så ska jag spendera kvällen med att se på underbara program så som top model 13 och taking the stage som går på MTV. Det är min rutin på söndagarna och något jag avgudar som bara den. Att ligga i soffan och bara mysa och känna sig allmänt mysig. Synd att jag inte äger stora ostbågar de hade varit grymt goda och välkommna just nu.

 

I täking the stage får man följa ungdomar i sama ålder som jag som håller på med dans, musik, teater. Jag tycker personligen det är jättekul man får dessutom se allt drama.

 

 

Min favorit på Top Model denna säsong är Nicole, hon är så grymt snygg och så råkar hon vara jätte konstig. Hon har rött fint hår och konstiga tankegångar.

 

 

Nej, nu ska jag ringa mamma och be henne köpa ostbågar!

 


Kommentarer
Postat av: Kim

hehe konstig är alltid bra! ;)

2010-06-20 @ 18:07:55
URL: http://zeromiles.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag vet, helt underbart! :D

2010-06-20 @ 22:47:07
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0