Tack för den..

Jäkligt kul att du beter dig så här. Familjen har alltid varit väldigt viktig för mig, du ingår i familjen du är min syster och jag bryr mig så fruktansvärt mycket om dig.
Fattar du hur ledsen jag är? Hur fan kan du säga att du hatar att vara med mig för att jag inte säger något viktigt, att jag är töntig och tråkig. Att prata med mig ger dig ingenting. Är jag så jävla meningslös och tråkig just nu.
Jag vill ha en kram och höra att ngn bryr sig och att jag är rolig, att jag är värd att umgås med.
Du kan inte fatta vad ledsen jag är och hur tårarna börjar rinna så fort jag tänker på det.
Tydligen är jag också en moralkärring, bara för att jag säger om jag tycker ngt är fel, förlåt så jävla mycket! Jag vill faktiskt vara med dig, mysa, skratta och leka konstiga lekar, men du bara hånar och stöter bort mig. Skrattar åt mig för jag är töntig. Är folk bara kompis med mig för att de är kompis med dig eller? Det måste finnas något som är bra med mig även om jag inte kan se det just nu, jag är fan trevlig, glad och inte rädd för vad andra tycker. Det måste väll ändå vara något.
Du är inte värd att vara kompis med ig men jag kan inte låta bli att vilja att du ska vara med mig. Idag när jag pratade med dig så ser du helt kall ut, rör inte en min och säger massa saker och förklarar hur du känner och mamma säger att jag måste acceptera det. Förstå att jag inte kan acceptera dethär!

Kommentarer
Postat av: sara

Du vet att det bara är du som vet hur man limmar fast saker! du gör det som en man, o jag kan knappt tro att nån annan (utom jag då) skulle kunna limma fast saker bättre än du! ... du vet vad jag svamlar om! hoppas jag! .. :P

2010-06-07 @ 00:09:27
URL: http://dreamfountain.blogg.se/
Postat av: Karin

ooo, jag förstår precis!

2010-06-07 @ 17:20:53
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0