Godmorgon världen!

Jag har precis duschat och ska göra mig klar för dagen men tänkte passa på att skriva lite undertiden mitt hår droppar av och bildar korkskruvar i hela håret. En vanlig torsdag på ett lov brukar jag inte fixa mig men eftersom jag ska ta pass idag och lär bli påmind om hur jag såg ut när jag var 17 ett antal år framåt har jag inget val.

Min kopp med  blåbärssoppa har inte kallnat än, den har inte heller blivit smakad på, det känns ju lite synd. Så därför tänker jag avsluta detta inlägg, gå och dricka blåbärssoppa och se på Vakna! med the voice och sölpra soppa.


Jag minns när rönnbären såg ut såhär och jag måste erkänna att jag längtar.
Jag längtar åtminstone lite grann till den tiden då vi spelade spel och drack varmchoklad.
Framför allt när man dansade i lövhögar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0