kall morgon med varm, kladdig blåbärssoppa

åh, vad jag gillar mina morgoninlägg de är ju underbara. Idag verkar bli en seg dag men eftermiddagen verkar rolig med idrott, KuHi och tillslut GeMu. har ont i halsen så jag trycker i mig lite blåbärssoppa, det är riktigt mumsigt!

Angående sommarjobb har jag ett på G, problemet är att jag inte har tackat ja än. Det är en belgisk familj som bor i storbrittanien för tillfället med en dotter som ska flytta hit till sverige, nära hedemora. Jag skulle i såna fall jobba som typ au pair och ta hand om deras 5 åriga dotter. Bra lön är det dessutom men jag har inte tackat ja till 100% än eftersom jag inte vet exakt vart de ska bo. Men så fort de visste skulle de maila mig om det. De skulle ha egen kock och städare och så med. Jag tror nog de är rika.. .. annars skulle de inte ha råd att betala mig den lönen..

Tror iaf att jobbet skulle passa mig, barnet gillar dessutom tv spel!

Kommentarer
Postat av: Bella

Det låter superbra :D

2010-03-30 @ 14:04:03
Postat av: Bella

förresetn, hitta på nåt på lovet?



och baka och sälja kanske? snart åker viiiii! :D <3

2010-03-30 @ 14:05:23
Postat av: Karin

Det skulle vara jätte trevligt! Åker bort på torsdagen men kommer hem på måndagen igen så :D Sen har vi hela lovet på oss! Wiiie snart far vi :D

2010-03-30 @ 19:47:43
Postat av: Bella

Jaaa! hör av dig, jag är nog ledig hela lovet :D

2010-03-30 @ 21:31:18
Postat av: Lisa

Du borde ta det! Ni skulle nog ha jättekul! :)

2010-03-31 @ 22:15:21
URL: http://lisanyberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0