Sitter i skolan,

Nu sitter jag här och väntar, tiden går så sakta utan en Kim som man kan prata med. utan en klasskompis i skolan, Utan en endaste lärare och utan dryga barn som skriker. Trots att jag många gånger hatat och stört mig på störiga barn, jobbiga Kim :p:P som inte vill krama mig och så vidare.. så känns det tomt nu. Jag ångrar mig, så är det okej att ta tillbaka allt det som jag tyckt och kasta omkring mina åsikter som om de vore noll värda och lätta att kasta som typ.. en boll!

Jag får det just idag i alla fall, bara för att jag är så ensam i ett så mörkt rum. För att jag är snuvig, för att jag har hoppning idag, för att jag har tårta hemma och ballerina pepparkaka som smakar mumma. Eller okej, de här skakerna hade inget med om jag får eller inte. Jag ville bara klaga och skryta samtidigt i en fin kompott. En fin kompott av total förvirring och ynklighet men också total glädje och inspiration. Jag längtar dock inte efter redovisninge alls imorgon så därför tänker jag vara påklädd utan kläder, cykla på en pelikan och dansa som bara min händer kan. Eller nej, nu ljuger jag.

... .... .... .... ....

Kommentarer
Postat av: Kim

Yaaay! :D Så fint så!

2010-11-15 @ 17:34:35
URL: http://zeromiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0