Regnande torsdag,

Regnet sipprar ner från himlen och man tror att det aldrig kommer ta slut när man vaknar till det, nu på morgonen såg jag att vi fått mer information inför vår resa till Graz , jag har också lyssnat på de dåliga ringsignalen igen som jag inte står ut med, det har också blivit en vana att kl halv 6 varje morgon leta efter min andra mobil och stänga av ringsignalen. För varje morgon halv fem får jag springa ut i hallen och hämta det ( dags att stänga av larmet knaske?!? )

Idag ska jag jobba från kl 17.00 - 21.00 det blir roligt, sen ska jag, Olle och Kim åka bort till Matilda i Gustafs på grillning ( antar att grillningen är slut när vi kommer ) men vi ska hälsa på och va trevliga i alla fall :D Det ska bli kul att träffa lite klasskompisar igen från min "gamla klass" snyft!

Gårdagen var kul med kör först och sen åkte vi till Borlänge och såg på 3D bio. Vi såg filmen Priest som jag förvånandsvärt nog tyckte var jättebra, tumbs up for Priest! Det här känns som ett av de mer spretiga blogginlägg jag skrivit men mitt liv är ganska spretigt just nu.

 

Mysigast blir nog att Olle kommer hit och sover ikväll :) mys mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0