Tankar om framtiden

Jag tänker mycket just nu, på gott och ont antar jag. Det måste nog vara både på gott och ont och kanske lär man sig saker av sina tankar så småning om. Inte just nu kanske men senare. Jag funderar nog främst på vem jag är och framtiden. Jag kan inte låta rädslan av att misslyckas och känslan av att inte duga stoppa mig från att göra det jag vill i framtiden och satsa mot mina mål. Då kommer jag ångra mig senare, så är det bara.

 

Varför är det då så svårt att sluta tänka, sluta ha rädsla och bara våga? Kan det inte vara lättare?

 

Jag ska i alla fall söka in på massa saker tills efter gymnasiet. Jag måste komma vidare i livet och göra saker. Tror jag ska försöka komma in på folkhögskola. Om jag inte nu hittar på något annat under tiden. Jag vill jobba med musik när jag blir "stor" det skulle vara jättekul. Dock känns den drömmen så svår att nå. Vi får se hur framtiden kommer se ut, kanske inte alls som jag tänkt mig.

Imorgon ska jag tävla på fina Tamlin ♥


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hejdär, imorgon var det tävling, eller hur? lycka till ditt kioskmongo! Haha, right back at ya!

2010-11-06 @ 12:18:03
Postat av: Kim

2010-11-06 @ 17:47:23
URL: http://zeromiles.blogg.se/
Postat av: Kim

Heja Karin! :)

2010-11-06 @ 17:48:14
URL: http://zeromiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0