ledsen dag

Idag har allt kännts jobbigt, ledsamheten har funnits i kroppen, känslorna har tagit över. Jag har känt mig som sveriges mest omusikaliska, värdelösaste person. Jag kommer nog aldrig duga till det jag verkligen vill klara av. just så känns det idag, så kändes det igår. Hoppas det känns bättre imorgon.

 

Av någon anledning känns det som alla driver med mig, skrattar åt mig, att jag inte är något att ha och att allt jag tycker, värderar och bryr mig om tycker alla är konstigt. Är väl inte så igentligen får jag hoppas. Men så känns det, jag vill ha en lång kram, en genuin lång kram som gör att jag känner mig glad. Jag behöver en varm kram.

 

Nu ska jag se på IDOL , jag hoppas de är asdåliga så jag kan känna mig bättre än någon!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0